Luxul de a avea un echilibru – lifestyle de tip Cardio Mix

In cadrul summitului businessurilor de lux organizat anul acesta in Marrakech de celebrul Financial Times, linia de discutie a fost trasata catre lifestyle. Tot mai multe branduri de lux incearca sa se introduca sau sa ramana in viata consumatorilor. Pentru strategi si marketeri aceasta este o provocare: identificarea canalelor si mijloacelor de a lucra cu mintea lor astfel incat sa le schimbe comportamentul. Rezultatul trebuie sa fie achizitia constanta, reintoarcerea la brand si considerarea unor Piaget sau Martell ca esentiale in rutina fiecaruia.

Exista in Romania un brand aparte, unic, creat in urma cu 12 ani de un vizionar. Acest brand, dincolo de putere de cumparare, necesita puterea de a-l intelege, de a-l face parte integranta din lifestyle-ul tau si, mai ales, de a-i permite sa-si dovedeasca valoarea.

Conceptul, asa cum spuneam, solitar pe piata din Romania, a devenit brand si s-a bucurat de recunoastere la nivel mondial.

„Conceptul pe care l-am creat este compus din 4 nivele de progres care cuprind cei 4 piloni de baza ai conceptului de fitness”, explica Mihai Dragomir, creatorul unicului concept de fitness anti aging din Romania, CARDIO MIX.

Cardio Mix face bine corpului si mintii. Este dedicat persoanelor care inteleg ca sanatatea fizica si mentala sunt sumamente esentiale, iar echilibrul intre nutritie si sport este un lux pe care vrem nu vrem, trebuie sa ni-l permitem.

Conceptul este, asa cum spuneam, practicat inca din anul 2000, dar a fost lansat oficial in 2006.  Din anul 2008 este Marca Inregistrata. Focusul este preventia unor boli specifice secolului in care traim. Preventiei se adauga protectie si educatie, deoarece, spune Mihai Dragomir, „este important sa putem avea rezultate la orice varsta sau forma”.

De ce este un concept de lux?

In primul rand implica un anumit nivel de cunoastere. Mai mult decat atat, desi in teorie il poate „avea oricine”, se adreseaza celor ce pot sustine un astfel de lifestyle: o anumita dieta, un mix de sporturi, activitati de „detoxifiere” mentala si consiliere constanta. Vedete, bloggeri si key opinion leader-i au sustinut conceptul de-a lungul celor 12 ani de existenta.

Cum s-a dezvoltat conceptul?

Mihai Dragomir a pornit de la o viziune. Binenteles, asemeni oricarui vizionar, a fost primit cu spranceana ridicata. Scepticismul si neincrederea unora nu inseamna nimic pentru cineva care crede cu tarie in ceea ce face. Iar el, asemeni abilului mestesugar Fazioli, a avut rabdarea de a transforma ideea orginala in Cardio Mixul de astazi. Sub umbrela Cardio Mix s-a dezboltat alte subbranduri – Da jos burta sau Slabeste sigur si natural, iar numarul foarte ridicat de aparitii in presa confirma evolutia si recunoasterea brandului (Elle, Beau Monde, GQ, Men’s Health, Antena 1, Antena 3, Bucurenci.ro, Getfit.ro). Mihai Dragomir este insasi un brand personal care sustine conceptul, fiind considerat o personalitate in domeniul fitnessului.

In momentul de fata exista doua logo-uri asociate conceptului.

Primul reprezinta ideea de echilibru intre natura (baza, verdele, viata), om (trupul, sangele, rosul) si cer (mintea, divinitatea, albastrul). Cardio Mix este in centru, ca un liant al celor 3.

Ce de-al doilea, creat recent, indica sporturile care trebuie practicate pentru un lifestyle de tip Cardio Mix. Este ceva mai focusat pe ideea de sport, rosul ramanand culoarea de referinta.